loading...

دانستنی ها درباره اپلیکیشن های موبایل، کامپیوتر و...

بازدید : 53
يکشنبه 16 آبان 1400 زمان : 9:38

شارژر همراه ای دیتا مدل P10000 دارای طراحی موزاییکی مدرنی است . این پاوربانک با ظرفیت 10000mAh در شش رنگ بندی متنوع به بازار عرضه شده است. با پاوربانک P10000 هیچ پاوربانک دیگری به چشم نمی آید ! وقتی این طراحی در معرض نور قرار میگیرد ، شما شیفته ی درخشش و زیبایی آن خواهید شد . برای امنیت بیشتر ، قاب این دستگاه از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده است . پاوربانک P1000 Adata با رنگ ‌بندی جذاب و طراحی خوش‌دست در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معرفی شرکت ای دیتا (ADATA)

شرکت ای دیتا (adata) یک شرکت بزرگ تایوانی در زمینه ساخت و تولید حافظه ذخیره سازی رایانه و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعال است. این شرکت در سال 2001 میلادی توسط سیمون چن تاسیس شد. این شرکت در سال 2007 سومین تولید کننده برتر DRAM و چهارمین تولیدکننده فلش مموری در جهان شد. شارژرهای همراه ای دیتا در بسیاری از کشورهای اروپا ، آمریکا و آسیا به فروش می رود.

معرفی کلی

بررسی شارژر همراه ای دیتا مدل P10000

برروی بدنه دستگاه دو پورت USB قرار دارد که دارای شدت جریان خروجی 2.1 و 1 آمپر می باشند. همچنین شدت ولتاژ دستگاه 5 ولت است. روی بدنه دستگاه نشانگر LED قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده پاوربانک را نمایش می دهند. یکی از قابلیت های ویژه پاوربانک 10000 میلی آمپری ای دیتا قابلیت شارژ ایمن آن است که دستگاه شما را در برابر نوسانات برق، شدت جریان، اتصال کوتاه، تغییرات دما و... ایمن نگه می دارد. پاوربانک P10000 ای دیتا دارای بدنه مقاوم در برابرحریق است، همچنین مدارهای این شارژر همراه در برابر افزایش ولتاژ، جریان، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه مقاوم است. اگر به دنبال پاوربانکی با کیفیت هستید، پاوربانک P10000 یکی از گزینه های شماست.

الگوی موزائیکی مدرنیستی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید طراحی P10000 مانند پاور بانک‌های دیگر ساده نیست. شما می‌توانید از الگوی موزائیکی مدرنیستی استفاده کنید، هنگامی که پاور بانک را در مقابل نور می‌چرخانید این الگو تغییر خواهد کرد. محفظه پاور بانک P10000 از مواد ضد حریق ساخته شده است. در صورت پر بودن این باتری چهار عدد نشانگر روی بدنه پاوربانک روشن خواهند بود. طراحی این پاوربانک خاص بوده و برای کسانی‌که به‌دنبال ظاهری زیبا برای پاوربانک هستند توصیه می‌شود

انرژی روزانه خود را تامین کنید

با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعتی که پاور بانک P10000 ارائه می‌دهد شما می‌توانید 0 تا 100 تبلت خود را شارژ کنید و 4 بار گوشی تلفن همراه خود را شارژ کنید. پس بدون نگرانی در مورد خاموش شدن تلفن همراه یا تبلت خود می‌توانید در تمام روز با این دستگاه‌های خود با خیال راحت کار کنید. . با این پاوربانک دیگر نگران تمام‌شدن شارژ باتری دستگاه‌های مختلف خود نخواهید بود و بدون نگرانی از گوشی موبایل یا تبلتتان استفاده می‌کنید.

شارژ سریع

شارژر همراه ای دیتا مدل P10000

پاور بانک P10000 دارای شدت جریان 2 آمپری است و این بدان معناست که در مقایسه با پاوربانک هایی که دارای شدت جریان 1 امپری هستند شما می‌توانید دو برابر سریعتر پاور بانک خود را شارژ کنید. این شارژر همراه به عنوان یک فست شارژر عمل می کند. شما برای شارژ باتری 10000 میلی‌امپرساعتی این پاوربانک به 5 الی 6 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. گفتنی است پاوربانک P10000 در‌برابر اتصال کوتاه، شارژ بیش‌ ازحد و افزایش بی‌رویه شدت‌جریان و ولتاژ ایمن شده است.

فوق العاده امن

پاوربانک P10000 ای دیتا مجهز به باتری با کیفیت است و مدار ان به گونه ای طراحی شده است که بیش از حد پاوربانکتان شارژ نمی‌شود و یا بیش از حد تخلیه شارژ نمی‌شود. شما می‌توانید با خرید شارژر همراه P10000 طول عمر دستگاه‌های خود را به حداکثر برسانید و از آسیب دیدن گوشی‌ها و تبلت‌های خود جلوگیری کنید.

شارژر همراه P10000 ای دیتا از چند مکانیسم امنیتی اضافی برای مقابله با تخلیه بیش از حد، دشارژ یا تخلیه بیش از حد باتری، اتصال کوتاه، ولتاژ بیش از حد و جریان بیش از حد استفاده می‌کند.

سخن آخر

در عصر ما نیاز به انرژی خصوصا انرژی الکترونیکی و الکتریکی بسیار مهم و حیاتی است. این نیاز برای وسایلی که امروزه دیگر عضوی از زندگی ما هستند به وجود آمده است. شارژر همراه «ای‌دیتا» مدل «P10000» با رنگ‌بندی جذاب و طراحی خوش‌دست در اختیار کاربران قرار گرفته است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB است و بدنه مقاوم در برابر حریق دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 2629
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی