loading...

دانستنی ها درباره اپلیکیشن های موبایل، کامپیوتر و...

بازدید : 213
سه شنبه 21 مرداد 1399 زمان : 10:06

خرید کیبورد و ماوس به صورت پکیج، مزایای زیادی دارد. اولین مزیت این کار، هزینه کمتر است و با خرید کیبورد و ماوس در قالب یک بسته بندی، با پرداخت قیمت ارزان تری صاحب این دو کالا می شوید. مزیت دیگر این کار هم هماهنگی کامل این دو دستگاه با هم است و با خرید کیبورد و ماوس رپو مدل X125S می توانید این دو مزیت بزرگ را به سادگی در اختیار داشته باشید. در این بخش تمامی ویژگی های این پکیج کامل را با هم مرور می کنیم تا در هنگام خرید ماوس و کیبورد خانگی یا اداری، یک کالای ممتاز در لیست اولویت های شما قرار گیرد.

طراحی کیبورد و ماوس رپو مدل X125S

مجموعه ماوس و کیبورد با سیم رپو مدل X125S شامل یک کیبورد اداری و یک ماوس اپتیکال است که هر دو از پلاستیک فشرده مشکی مات ساخته شده اند و از نظر طراحی، هماهنگی زیادی با هم دارند. شرکت Rapoo به عنوان سازنده ای که مراحل پیشرفت را با سرعت بسیار زیادی طی می کند، پلاستیکی با کیفیت در ساخت ماوس و کیبورد باسیم رپو مدل X125 S به کار برده است و با مراقبت کافی می توانید انتظار داشته باشید که این مجموعه تا چندین سال برایتان کار کند.
صفحه کلید موجود در بسته بندی کیبورد و ماوس رپو X125S، ابعادی برابر 448 در 170 در 28.5 میلی متر دارد و از نوع پرده ای انتخاب شده است. کیبوردهای پرده ای یک غشای لاستیکی انعطاف پذیر دارند که مانع از نفوذ گرد و خاک و مایعات به اتصالات داخلی می شود و به همین دلیل، از عمری طولانی برخوردارند.
کیبورد و موس رپو X125S
کیبورد رپو X125S دارای 104 کلید است که شامل حروف و اعداد سمت چپ، دکمه های رقومی سمت راست (ماشین حساب) و کلیدهای تابعی F1 تا F12 است و اگر کلیدهای مولتی مدیا برایتان کاربردی ندارد، از دیدن طراحی و آرایش دکمه های این کیبورد کامپیوتر، رضایت خواهید داشت.
اتصال کیبورد Rapoo X125S به کامپیوتر از طریق یک کابل 1.2 متری انجام می شود که در انتها به یک کانکتور USB وصل است. کیبورد USB یکی از ارزنده ترین اختراعات بشر هستند و هر کسی که با کیبورد PS/2 کار کرده باشد، این موضوع را تصدیق خواهد کرد. شما می توانید کیبورد رپو مدل X125S را به سادگی و در حین روشن بودن کامپیوتر جدا کنید و به یک پورت دیگر بزنید اما در فناوری منسوخ PS/2 قطع کردن صفحه کلید کامپیوتر در هنگام کار، گاهی آن را از کار می اندازد.
ماوس انتخاب شده برای پکیج رپو X125S، همان موس Rapoo N200 است که تا کنون در مجموعه های کیبورد و موس متعددی عرضه شده و آزمون خود را به خوبی پس داده است. این موشواره اپتیکال، سرعتی برابر 1600 نقطه بر اینچ (DPI) دارد و علاوه بر دکمه های کلیک راست و چپ، یک اسکرولر نیز دارد.
صفحه کلید و ماوس رپو X125S
ابعاد ماوس X125S رپو برابر 112 در 61 د 37 میلی متر است که آن را در رده ماوس های اداری متوسط قرار می دهد. این موشواره خوش ساخت به سادگی در کف دست شما می نشیند و نخستین موضوعی که در کار با آن متوجه می شوید، صدای کمتر کلیک های آن در مقایسه با موس های دیگر است. ماوس Rapoo N200 کاملا متقارن طراحی شده است و بالشتک هایی در کف آن مشاهده می شود که از سر خوردن یا چسبیدن آن به سطح میز، جلوگیری می کنند.

ویژگی های ماوس و کیبورد با سیم Rapoo X125S

ممکن است در نگاه اول، قیمت کیبورد و ماوس رپو مدل X125S تنها ویژگی جالب توجه آن به حساب بیاید اما به قابلیت‌های جالبی مجهز شده است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می شویم.
صفحه کلید و موشواره رپو X125S
مقاوم در برابر مایعات: همه ما در هنگام کار با کیبورد کامپیوتر ممکن است نوشیدنی بنوشیم و ریختن مایعات روی کیبورد به دلیل تمرکز روی صفحه مانیتور، رخداد غریبی نیست. متاسفانه این پدیده تا کنون کیبوردهای زیادی را روانه تعمیرگاه یا دیار باقی کرده است اما هنگام کار با کیبورد و ماوس رپو X125S خیالتان از این بابت راحت بود. کیبورد X125S رپو هیچ مشکلی با ریختن چای، آب یا قهوه ندارد و پس از این رخداد می توانید آن را با جریان ملایم آب، بشویید.
موس کیبورد رپو مدل X125S
حکاکی لیزری: حروف درج شده روی کلیدهای کیبورد رپو مدل X125S با لیزر حکاکی شده اند و صرفا یک چاپ با رنگ سفید نیستند. اگر با کیبورد کامپیوتر به مدت طولانی کار کرده باشید می دانید که این حروف ممکن است پاک شوند اما این امر در مورد کیبورد Rapoo X125S صدق نمی کند و حکاکی لیزری حروف، اعداد و نشانه های روی آن، دوامی باورنکردنی دارند.
کیبورد و موس X125S
غشای عایقبندی شده: در بخش زیرین کیبورد کامپیوتر رپو مدل X125S، غشا یا پرده ای لاستیکی تعبیه شده است که اتصالات داخلی را از دنیای بیرون جدا می کند. این غشای انعطاف پذیر، پوششی سرتاسری دارد و به دلیل فقدان درز یا دریچه، با داخل بدنه دستگاه تبادل هوا ندارد. به همین دلیل احتمال زنگ زدگی اتصالات درون کیبورد به حداقل می رسد و می توانید از بابت دوام آن در طولانی مدت، مطمئن باشید.
کیبورد و ماوس Rapoo X125S
دقت 1600 نقطه بر اینچ: ماوس رپو مدل X125S از یک حسگر اپتیکال با سرعت 1600 نقطه بر اینچ استفاده می کند. این مقدار سرعت برای انجام امور عادی همانند وب گردی، ویرایش اسناد، کار با شبکه های اجتماعی و حتی گیمینگ کفایت می کند. این سرعت بدان معنا است که موس رپو X125S در وضعیت حداکثر سرعت، با 2.5 سانتی متر حرکت می تواند اشاره گر را 1600 پیکسل جابجا کند که برای واکنش های سریع در هنگام بازی نیز کافیست.

عملکر پکیج کیبورد و موس رپو X125S

پس از باز کردن بسته بندی ماوس و کیبورد باسیم رپو مدل X125 S و تحسین و تمجید این برند برای ساخت کالاهایی با این کیفیت بالا، در می یابید که این صفحه کلید و موشواره کارکردی به مراتب کم صدا تر از کالاهای مشابه دارند.
کارکرد پکیج X125S رپو بی صدا نیست و هنگام تایپ سریع می توانید صدای کلیدها را در یک اتاق ساکت بشنوید اما برخلاف صدای واضح و مکانیکی کیبوردهای دیگر، کیبورد Rapoo X125S کارکردی کم صدا و ملایم دارد. این امر در مورد ماوس دستگاه نیز صدق می کند و با اینکه نمی توان آن را در رده ماوس های بی صدا قرار داد اما ضمن انتقال فیدبک مکانیکی به انگشتان شما، صدایی خفه تولید می کند که در کتابخانه یا سالن مطالعه، آزاردهنده نیست.
کیبورد و ماوس رپو مدل X125S
کیبورد رپو مدل X125S یک کیبورد فارسی نیست و اگر شلوغی سطح یک صفحه کلید فارسی را نمی پسندید، از دیدن این کیبورد اداری، حسابی خوشحال خواهید شد. برای تایپ فارسی با کیبورد X125S رپو می توانید از برچسب کیبورد استفاده کنید اما راه حل بهتر اما سخت تری که ما از تیم پلازا به شما توصیه می کنیم، عادت کردن به صفحه کلید انگلیسی است تا اگر هر جای دنیا با یک کیبورد انگلیسی مواجه شدید، بتوانید بدون وابستگی به حروف فارسی، به این زبان تایپ کنید.
موس ارگونومیک رپو مدل X125S از دقت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل طراحی متقارن خود، می تواند کاربران چپ دست را نیز همراهی کند. بسیاری از کاربران فکر می کنند که DPI بالاتر در موس ها به معنای کارکرد بهتر است اما باید بدانید که این پارامتر، فقط نشان می دهد که ماوس با چند اینچ جابجایی، اشاره گر را چند پیکسل جابجا می کند.
مقدار بالای DPI تنها در هنگام بازی یا کار با مانیتورهای 4K و رزلوشن های بالاتر به کمک شما می شتابد و به شما امکان می دهد بتوانید به آسانی طول و عرض این مانیتورهای با تراکم پیکسل بالا را طی کنید. دقت 1600 نقطه بر اینچ در ماوس Rapoo X125S برای تمامی امور روزمره یک کاربر عادی کفایت می کند و حتی برای نیازهای یک گیمر نوپا یا گرافیست نیز مناسب است.

نتیجه گیری

پس از مرور تمامی قابلیت های این مجموعه، به قیمت کیبورد و ماوس رپو مدل X125S می رسیم که یکی از مهم ترین مزایای آن به حساب می آید. خرید جداگانه اجزای تشکیل دهنده این مجموعه، هزینه بالاتری برای شما خواهد داشت اما با خرید کیبورد و ماوس رپو مدل X125S در قالب پکیج می توانید از قیمت ارزان تر آن ها بهره مند شوید. خرید ماوس و کیبورد باسیم رپو مدل X125 S را به تمامی افرادی که به تازگی کامپیوتر خریده اند یا می خواهند کامپیوتر خود را به روز رسانی کنند، توصیه می کنیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 2614
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی